mandag den 22. august 2016

Første arbejdsdag!

I dag fik vi endelig lov til at begynde på vores projekt. Dagen startede ud med at vi skulle mødes med en fra vores projekt, som så ville følge os over til vores projekt. Jeg havde regnet med at vi skulle tage metroen, men det endte med at vi tog taxaen derhen. Da vi ankom blev vi introduceret til nogle af arbejderne og den klasse som vi skulle arbejde i. Jeg fik at vide at jeg skulle arbejde med de yngste børn (4 årige) og Wilda skulle arbejde med de 5 årige. De var virkelig søde, men jeg kan godt mærke at det er lang tid siden jeg sidst var sammen med så mange små børn.
Efter vi fik fri gik vi sammen med en en volontør der var fra Taiwan over til den olympiske park. Han fortalte at hans sidste arbejdsdag var i morgen og at han tog tilbage til Taiwan på mandag. Han havde derfor ikke nogle planer efter arbejde da alle de andre volontører var taget hjem, og at han var den sidste.


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar