onsdag den 24. august 2016

Førstehåndsindtryk

Nu har vi været på arbejdet i 3 dage og jeg har nu fået nogenlunde fornemmelse af hvordan tingene fungere på jobbet. Jeg har dog ikke fået et skema, så hver dag hvor jeg møder op på jobbet spørger jeg altid hvad vi skal lave. Heldigvis skifter skemaet ikke så meget fra dag til dag. Jeg møder hver dag kl.9.00 også er der fri leg til hvor jeg ser efter børnene og giver dem mælk. Derefter er der spisetid, hvor jeg skal hjælpe med at dele mad ud til dem. Efter spisetid varier skemaet en smule. De  har engelsk timer og derefter en form for sport. Nogle gange er der svømning på programmet og andre gange er der andre former for aktiviteter. Børnene er utroligt søde, men det er virkelig frustrerende når de kommer op til en og begynder at snakke til en, men man forstår ikke en pind af det de siger.
I går efter arbejdet tog vi hen til Han River. Vi prøvede at finde den bro der lavede et vandshow om aftenen, men det endte med at vi kom til den forkerte bro... I stedet kom vi til en park ved navn Yeouido Hangang Park, som ligger lige op ad Hangang floden.



















I dag efter arbejde tog jeg direkte hjem. Jeg var helt udmattet da en af pigerne var blevet ved med at hoppe hen til mig så jeg blev nødt til at gribe hende. Nogle af voluntørerne havde også aftalt at tage ud og spise aftensmad sammen. Vi ville gerne prøve "levende blæksprutte" så det blev det til. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar