onsdag den 22. marts 2017

De sidste dage i Korea for fætteren

De sidste par dage Korea blev brugt på rigtig god mad og endnu mere mad. 
Jeg troede, jeg havde fri ugen efter børnenes dimission, men det havde jeg desværre ikke til. Derfor mødtes jeg med min fætter efter arbejde, hvor vi tog til Itaewon og fik aftensmad inklusiv dessert. 

Dagen efter skulle jeg først på arbejde kl.14, så vi besluttede os for at tage til Lotte World inden. Men wow der var mange mennesker! Det blev derfor kun til 3 forlystelser for os.





De havde en app hvor man kunne se ventetiden for forlystelserne. Der var en, hvor der var 3 timers ventetid!!!





Den sidste dag tog vi til Incheon og fik spist i Chinatown og gik lidt rundt i Fairytale Village.









Der var også utroligt mange mennesker i Chinatown. Der var kø udenfor næsten alle restauranter! Vi nåede heldigvis at gå ind og spise, inden der kom så mange mennsker og undgik kø. 

Derefter tog vi til Incheon lufthavn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar