mandag den 15. maj 2017

Så gik turen til Nami Island!

Næste stop blev Nami Island! 
Vi havde hjemmefra købt nogle billetter til zip-line mm. ved Nami Island. Hvad vi ikke havde forventet var, at så mange andre også havde besluttet sig for at tage til Nami Island den dag. Der stod, at vi skulle være der en halv time tidligere, men på grund af trafikken endte vi med at blive sat tidligere af vores taxa og derefter løbe en halv kilomet hen til zip-linen med 5 minutter tilbage! 
Men vi nåede det! xD 
Gemt bag smilende var ren udmattelse xD

Så var det ellers bare op og afsted!





Vi havde lige lidt tid, inden båden som skulle føre os over til øen kom, så vi fik lige taget nogle fjolle billeder ;)

Når jeg bøjer mine knæ en smule vs. når jeg står på tæer (memo til mig selv: aldrig stil dig mellem Anni og Sabine).


Så kom båden!













Inkluderet i vores billet var en tur med deres mini-tog og cykler.

Vi skulle dog lige vente til det næste tog, så vi besluttede os for at tage ind i et museum i mellemtiden.






Så kom vi afsted!

Vi så en mand cykle rund i en christiania cykel med danmarksflaget på siderne!



Efter togturen kom vi til en kæmpe væg, hvor Christianshavn var malet på. Vi skulle da lige have et "dansker" billede med det xD




Filmepladsen for en meget kendt koreansk drama ved navn "Winter Sonata".




Ja... Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal sige til nogle af statuerne henne på øen... 

Jeg følte øen havde fået smule inspiration fra Danmark.

Derefter var det tid til frokost! Vi besluttede og for traditionelle koreanske lunchboxes, som lige skulle rystes inden man spiste fra den.



Efter at have spist var det på tide at prøve at køre på tandemcykler!

Vi fik kørt forbi nogle rigtig flotte steder!

Jeg føler at det nedenstående billede demonstrere ret godt, hvor svært det var. Det blev dog meget lettere, da vi blev vandt til det xD

En velfortjænt is efter cykelturen ^_^

Jeg kan ikke lade være med at grine, hver gang jeg ser på de her to billeder x'D


De havde også en singaporeansk merlion på øen...






Så blev det tid til at tage hjem igen. Alle var ved at være ret trætte, men det havde også været noget af en dag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar