torsdag den 15. december 2016

Fødselsdag og julemarked

Her i december havde to af volontørerne fødselsdag. Den første var Wilda(fra Honduras) og den anden var Carola(fra Tyskland). 
Vi fejrede deres fødselsdage med kage og iskage. Jeg blev den ansvarlige for at købe kagerne, så kl.20 tog jeg ud på min halvtimes gåtur på jagt efter kagerne. Det var ikke den varmeste fornøjelse taget i betragtning af at det var i begyndelsen af december måned og solen var gået ned. Heldigvis for mig havde mine forældre sendt en pakke herhen som blandt andet indeholdt et par varme handsker.
Fødselsdagsbørnene!
Praktisk talt 5 min. efter vi begyndte at spise kagerne...

D. 10 december besluttede jeg mig for at prøve lykken med at tage til et nyt julemarked. Det var et fransk julemarked, så der var blandt andet Crepes, pølser og flam. 





Jeg fik købt den franske version af glück. Det smagte pænt stærkt, og hvad jeg ikke vidste, var at det senere på dagen ville give mig en voldsom omgang madforgiftning... 
Efter julemarkedet tog vi hen til et kæmpe shoppingcenter i nærheden. Jeg fandt mine drømme støvler! De var fra Stuart Weitzman... Og Stuart Weitzman sko er ikke liiiiige verdens billigste sko...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar