lørdag den 10. september 2016

Den første måned

Nu har jeg officielt været i Sydkorea i en måned!
Jeg føler stadigvæk ikke helt jeg er faldet helt på plads endnu, men nu har jeg også kun boet i lejligheden i en uges tid. Der er ting som jeg skal vænne mig til, så som at lave aftensmad, vaske tøj, tage opvasken efter hvert måltid, stå op kl.6.30, og selvfølgelig ikke at kunne forstå hvad folk siger til mig...
Vores koreansk undervisning begyndte også i denne uge, så nu kan jeg forhåbentlig begynde at forstå lidt af det børnene på min arbejdsplads siger til mig.

I torsdags tog vi til en koncert som var gratis for alle udlændinge. Den hed "PyeongChang 2018 Olympic Winter Games, K-pop concert". Som man kan høre ud fra navnet, så var det en concert der fejrede at winter ol 2018 bliver holdt i PyeongChang i Sydkorea. Det var en fælles koncert hvor mange forskellige artister spillede. Artister så som Beast, B.A.P, Twice, Gummi, Wonder Girls, Monsta X, Shinee mm. Det var meningen koncerten skulle starte kl.19, men den endte med at blive en time forsinket og derefter trak den også lidt ud, så vi endte først med at være hjemme ved midnat... Det kunne godt mærkes på arbejdet den næste dag...




























Ingen kommentarer:

Send en kommentar