lørdag den 24. september 2016

Universitets koncert

I torsdags mens jeg var på arbejde fik jeg pludselig en besked fra en tidligere volontør, som er i Sydkorea i øjeblikket for at studere. Hun skrev at der var festival igang på hendes universitet og der derfor ville være en koncert. En af artisterne der havde spillet aftenen før var Epik High, og torsdag aften ville Dean (som er en af mine ynglings artister) spille. Jeg skyndte mig hjem efter arbejde, spise aftensmad, også tog jeg afsted til Sogang University. Koncerten var ret afslappende da vi ankom. Der var nogle artister som vi kendte til (måske studerende?) som var igang med at spille. Folk stod selvfølgelig foran for at se på, men bagved var der en masse som sad på et græs område og havde en lille picknick.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar