torsdag den 25. august 2016

Jeg besluttede for at dele nogle af billederne af børnene i min klasse:




#når4årigebørnopdagersnapchat 


På arbejdet i dag kom en af de andre lærer hen til os alle og udelte en form for energidrik ud til alle de andre lærere. Den smagte lidt underligt, og jeg synes heller ikke det hjalp så  meget, men det vel tanken der tæller.

Efter arbejde besluttede jeg mig for at tage ud og løbe. De har nemlig et træningscenter i bygningen, som vi gerne måtte bruge gratis. Jeg tror det var omkring 2 måneder siden, jeg sidst har dyrket nogen form får sport, og det kunne sagtens mærkes bagefter...

Min udsigt på vej til arbejde. 

Til afstensmad besluttede jeg og Ann os for at prøve "fire noodles". Det var nok ikke dem bedste ide... Vi følte at vores munde brændte! Vi havde hver især også købt noget andet til aftensmad, men vi kunne næsten ikke spise det. Hver gang v puttede noget i munden bagefter, føltes det som om brændfornemmelserne blev værre. Heldigvis gik det væk efter et stykke tid, og vi kunne spise resten af vores mad. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar