lørdag den 1. oktober 2016

Music Bank!

Fredag efter arbejde besluttede vi os for at tage til endnu en gratis koncert. Denne gang var det music bank som sendte live udenfor, så det var gratis for alle. Desto tidligere du kom, desto bedre pladser fik du. Vi gik derfor lige efter arbejdet. Alligevel var der prop fyldt da vi ankom, og eftersom at jeg ikke er verdenens højeste person, havde jeg lidt svært ved at se noget... Jeg gik derfor længere tilbage og kunne derfra se scenen.
Mange artister spillede den dag, men de spillede kun en sang hver. Heriblandt I.O.I, Got7, Vixx, Wonder Girls, Infinite, Red Velvet og mange flere!








Der blev ved med at komme flere og flere mennesker ind, så tilsidst kunne jeg næsten ikke se noget :( Jeg besluttede mig derfor at tage hjem efter at have set 2PM optræde, da jeg på det tidspunkt havde set alle de artister jeg gerne ville se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar