søndag den 21. august 2016

Dagen inden første dag på jobbet

Så er det i morgen vi alle begynder på vores forskellige job. Jeg skal arbejde på YMCA Songpa hvor jeg skal undervise børn i diverse aktiviteter. Helt præcist hvad jeg skal ved jeg ikke endnu... Men nu får vi at se. Jeg havde taget nogle Toms skildpadder med, men de blev helt mast efter flyveturen. Jeg håber de stadigvæk vil tage imod dem og forhåbentligt smage lidt på dem. Hvis ikke, så har jeg også fået købt noget lakrids til dem.
Vi bor stadigvæk på et hotel, så det er en smule svært at have overblik over alle vores ting. Forhåbentligt kan alle finde deres ting inden vi tager afsted.
Dagen i dag blev brugt på at shoppe og finde nogle ting vi manglede. Eftersom vi stadig bor på hotellet, er det ret svært at få vasket tøj så nogle af de andre voluntører ville gerne finde noget mere arbejdstøj.






På vejen hjem fik vi købt bingsu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar