mandag den 29. august 2016

Weekendture

I denne weekend har jeg været ude og set nogle nye steder af Seoul. Fredag var jeg i Gangman, lørdag var jeg ude og gå en tur med en af de andre voluntører hvor vi ligepludselig så at en talent konkurrence var igang. Søndag besluttede jeg mig for at tage til DDP (Dongdaemun Design Plaza) for at se de LED roser der var blevet sat op tæt på.
Fredag:
Jeg har ikke så mange billeder fra i fredags...
Lørdag: 






Søndag:



















I går flyttede vi så ind i vores lejlighed. Det var dejligt at vide at vi nu kunne falde ordentligt til, men det værelse jeg fik havde et virkeligt lille skab. Der er slet ikke plads til alt ens tøj, så i dag skal jeg have fået snakket med nogle fra ICYE Sydkorea og spørge om det er muligt for mig at enden få et større skab eller få et nyt værelse. Der er stadigvæk  nogle værelser som står tomme, så måske kunne jeg flytte ind i dem. 

Jeg har også fået pænt ondt i halsen de sidste 2 dage, så min stemme er helt anderledes. Heldigvis er det kun min hals og ikke feber. Det gjorde dog dagen i går på arbejdet lidt svært da jeg slet ikke kunne snakke med børnene. I dag skal jeg så til læge for at få det tjekket. Det bliver spændende at se hvordan deres sygehus system virker her.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar