fredag den 5. august 2016

En introduktion

Hej allesammen!




Mit navn er Camilla. Jeg kommer fra Århus og skal til at tilbringe et helt år i Sydkorea. Her til sommer blev jeg student, og jeg besluttede mig derfor at tage et år væk fra de trygge rammer. For at være helt ærlig, vidste jeg allerede i starten af 2.g, at jeg ville tage mindst et sabbatår. Jeg vidste bare ikke hvad jeg skulle lave… Jeg ville gerne ud og rejse, men jeg vidste ikke hvordan eller med hvem. En dag gik jeg rundt på skolen og så en plakat fra en organisation ved navn ICYE. Jeg synes det lød spændende og besluttede mig for at se lidt nærmere på det. Det viste sig at være en organisation der sendte unge ud i verdenen for at lave frivilligt arbejde.
For at gøre en lang historie kort, så endte jeg med at vælge at rejse med ICYE til Sydkorea. Jeg tager afsted d.8 august og bliver der et helt år. Jeg glæder mig utroligt meget! Mit projekt kommer hovedsageligt til at handle om leg og læring for børn.
Denne blog kommer hovedsageligt til at bestå af billeder af min tur, men selvfølgelig vil jeg også lave nogle længere oplag her og der.

2 kommentarer:

  1. Jeg faldt over din blog, da jeg googlede om rejseblog til Korea. Jeg er meget interesseret i folks oplevelser. Jeg er lige som dig selv adopteret fra Korea, og har været der nu 12 gange siden 2002, da min mor kontaktede mig her i DK

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er rigtig glad for at du kunne lide min blog og nød den. Jeg havde det virkelig sjovt derhenne! Jeg er dog ikke adopteret, men nyder at opleve forskellige kulturer ^.^

      Slet