fredag den 12. august 2016

Tilbage til YMCA hotellet

Nu er vi tilbage til YMCA hotellet. På vej hjem tog 3 af os offentlig transport hjem da bilen som skulle køre os ikke havde plads til os alle. Inde i metroen fik vi hurtigt siddepladser, men efter et stykke tid kom en gammel dame ind og jeg tilbød hende min plads. Hun takkede og begyndte at rode i sin taske. Pludselig tog hun en hel pakke kiks op og gav den til os. Vi blev ret overrasket og takkede igen, men der var jordnødder i dem, så jeg kunne ikke spise dem. Hun virkede ret forvirret over at jeg ikke spiste dem, mens de andre gjorde, selvom det var mig der gav hende min plads. På vores minimale koreansk prøvede vi at forklare hende jeg ikke kunne tåle dem.
Metroen i Seoul er pænt ren.

Vores leder på introturen Jeong Eun.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar