torsdag den 16. marts 2017

Besøg fra familien pt.2

Dagen efter stod det på markeder, Namsan Tower, DDP og endnu mere mad.
Første stop var Gwangjang marked.







Det ser ikke så lækkert ud, men mungbean pancake er yderst lækkert!

 Næste stop var Namdaemun marked.
 Vi fik spist mandus, steamed buns og jokbal/grisefødder. 

Derefter besluttede vi os for at gå helevejen op til Namsan Tower.



Udsigten halvvejsoppe 




 Vi ankom lige i tide til at se et traditionelt koreansk musik/ underholdnings show.



 De viste også gamle koreanske våben.

 Udsigten fra oppe i Namsan Tower. Det gik op for mig, hvor langt væk min arbejdsplads rent faktisk ligger fra hvor jeg bor. Hvis man ser på det overstående billede, kan man se Lotte World Tower som ligger lige ved siden af min arbejdsplads.
På det nedstående billede ses et lille bjerg i midten af billedet. Bag ved det bjerg ligger den lejlighed, jeg bor i... De 2 billeder blev tager i hver sin retning... No wonder det tager mig halvanden time for mig at komme på arbejde.

 De havde også en lille k-pop udstilling.





 Derefter tog vi til DDP.



 Det føltes lidt underligt at gå rundt indenfor. Der var næsten ingen mennesker, og på et tidspunkt troede vi, vi var gået ind et sted, hvor ingen gæster måtte være...
 Jeg troede ikke, LED roserne stadig var der, så det var en glædelig overraskelse, at se at de stadigvæk var.

 Lørdag stod på Olympic park og en rundtur i Gangnam. 

 Det så helt anderledes ud uden alt det grønne græs som i sommers.

Derefter tog vi til Gangnam og fik donkatsu og så nogle Ent. Companies. 


 Sm Ent.

 JYP Ent.
 Til slut tog vi på min ynglings dessert restaurent i Sinsa. De skuffede skam ikke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar