mandag den 13. marts 2017

Open classroom event

En gang om året holder YMCA "open classroom", hvor forældrene kan komme og se hvad børnene laver på en daglig basis. De havde idræt, svømning og til sidst engelsktime. 
 Lærerne havde hængt nogle af børnenes kunstværker op, så forældrene kunne se.

 Mit første rigtige lærebillede! Jeg føler mig som en rigtig voksen, når jeg ser på billedet, trods det faktum, at jeg føler, de har photoshoppet mit ansigt, så det ser lidt underligt ud... 
 Dagen inden "open classroom" holdte vi også fødselsdagsfest for Yoona. Det betød endnu mere kage! Jeg fik også spillet den koreanske fødselsdagssang på klaveret uden at lave en fejl! Ikke værst af en som ikke kan spille klaver.

 Dagen kom så, og alle mødre var mødt op for at se deres børn. YMCA er kendt for deres fokus på sport og engelsk, så det skulle selvfølgelig vises frem for familien. 



 Til sidst var der lidt tid til hygge med legetøj og snacks ^.^
Min klasse var den første klasse til at have "open classroom", de næste par dage havde de ældre klasser det også. Det betød, at jeg fik en smule mere travlt med at se efter børnene, da de andre lærere skulle hjælpe til med de andre klasser. Det var dog meget interessant at se børnenes forældre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar