onsdag den 9. november 2016

Efteråret i Sydkorea

Man skulle ikke forvente at efteråret i Seoul skulle være noget specielt når man tænker over det faktum at der er skyskrabere og andre bygninger over alt. Det er dog ikke helt rigtigt. Der er overraskende flot i Seoul på dette tidspunkt af året. På grund af de kolde temperature har jeg dog ikke været ude så ofte som jeg plejede.
Jeg var et smut forbi Ttukseom Resort forleden dag efter arbejde. Solen er som sagt ved at gå tidligere ned, så da jeg ankom var der en smuk solnedgang igang.
























Tæt på vores lejlighed er der også en å hvor jeg løber mine løbeture. Åen følger en lang vej, så den ligger placeret lidt under gaderne. Langs åen er der små udendørs områder hvor du kan træne. Jeg har lagt mærke til at det nærmest kun er ajummas og ajusshis som bruger dem.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar