onsdag den 2. november 2016

Fancy desserter og Common Ground

Jeg bruger seriøst alt for mange penge på mad herhenne, selvom det som regel er pænt billigt. Du kan få et fuldt måltid til omkring 5.000 eller 4.000 won hvilket svarer til 30-20 danske kroner. Men nooogle gange har man bare lyst til at prøve noget lidt mere fancy og derved også knap så billigt mad.
Jeg var i Gangnam forleden hvor vi endte med at købe to dessert til i alt 17.000won... Men det var det værd!! Det var en af de bedste desserter jeg nogensinde har fået!



Dagen efter var jeg igen ude og udforske lidt af Seoul. Jeg tog til 건대 som er et område med en masse restauranter og butikker til en rimelig pris. Der var et område ved navn Common Ground som også lå der. Jeg besluttede mig derfor at tage derhen og se lidt nærmere. Kort beskrevet er det nogle butikker/ et marked, som sælger tøj og små ting til unge (hvilket måske forklarer arkitekturen).


De havde en DJ til at spille musik i markedet og det skal siges at det hverken var lavt eller stille musik!












Ingen kommentarer:

Send en kommentar