lørdag den 6. maj 2017

Min Running Man obsession

En af grundende til at tage til Sydkorea er helt bestemt deres mad! Jeg er også selv en ret stor fan af running man, selvom jeg ikke har set det her på det sidste ^.^' Jeg har dog altid gerne ville hen til den restaurant, hvor Yoo Jae Suk spiste jajangmyeon i deres jajangmyeon special. Det fik jeg så endelig gjordt! Jeg havde dog ikke forventet, at det lå så langt fra metroen...  
Efter en halvtime fra min arbejdsplads ankom vi endelig!





Selvfølgelig skulle vi prøve "Hammer jajangmyeon", som også var det de spiste ;)  

Den smagte vildt godt! Den var fyldt med seafood og var en smule spicy, hvilket jajangmyeong normalt ikke er. Skorpen smagte også godt, og det var ret underholdende at banke hul i den xD

Vi skulle også lige være en smule touristet og tage billeder, der hvor de havde siddet xD

Det virkede til at de havde haft ret mange kendte på besøg. Udenfor restauranten havde de en væg fyldt med autografer.



Efter det dejlige store måltid var det hjem igen. Det tog 1,5 time at komme hjem, da vi blev nødt til at tage bussen. Det var dog fint nok, vi så kunne fordøje maden. Jeg var overrasket over, hvor stor portionen var, men vi fik spist det hele op!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar