lørdag den 13. maj 2017

På ginseng jagt!

Sidste uge havde Wilda og jeg ferie fra arbejde i anledning af diverse små helligdage. De andre voluntører var dog ikke lige så heldige, de skulle arbejde tirsdag og torsdag. 
Christina havde spurgt mig om, jeg ikke ville med hende til medicin marked ikke langt fra hotellet. Hun skulle købe noget ginseng for sin mor ^.^
Vi mødtes ved markedet, efter hun var færdig med arbejde.




Det viste sig, at det marked vi var taget til, ikke havde noget frisk ginseng, så vi blev nødt til at tage til et andet marked. Heldigvis lå det marked lige på den anden side af vejen.

Markedet var noget større, and jeg lige havde forventet. De solgte mange forskellige ting, men jeg havde aldrig læst om markedet før...


De havde tørrede rokker og blæksprutter hængende i loftet!

Snack depot!


Da havde også en masse små restauranter, hvor man kunne få sig et pænt billigt måltid.


Så fandt vi endelig ginsengen! Der var pænt mange boder, så det tog os lidt tid for at finde det rigtige. 
Christina blev lige nødt til at ringe til sim mor, for at spørge sin mor om det var det rigtige xD

Selv i metroen havde de en masse traditionelt koreansk medicin.

Det havde taget lidt længere tid end lige forventet at købe ginseng, så vi nåede ikke tilbage til aftensmad på hotellet. I stedet blev det til ris blandet med tun og mayo og ribs med en masse ost!!



Efter det var der stadigvæk plads til mere ris :D Vi blev dog godt mætte efter det!
Hvad jeg ikke lige havde forventet var, at Anni havde fået en hel kage med hjem fra arbejde... Og der er altid plads til dessert ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar