mandag den 3. april 2017

GOT7 galleri, fødselsdag, forår, Itaewon og sikker færdsel

Her for et par uger side var der en udstilling specielt tilegnet GOT7's "Flight Log".Wilda og jeg besluttede os derfor at tage et smut fordi "Won galleri", hvor udstillingen blev afholdt. 
 Udstillignen bestod af en masse billeder af GOT7 og deres CD'er med deres autografer.









 De havde endda deres tøj, som de havde på med i udstillingen.









 De var over alt! Også nede i metroen var der "photo zones", hvor du kunne tage billeder med papir udskærringer af dem.


 På vej hjem gik vi forbi en gade i Gangnam, hvor de havde nogle statuer tilegnet forskellige k-pop grupper.

I slutningen af marts måned holdte vi fødselsdag for 3 af børnene i klassen. Fordi der var så mange børn, blev det til en ordentlig masse gaver og mad!


 Foråret er på vej! Der er blevet sat lanterner op på vejen hen til arbejdet. Her i begyndelsen af april springer kirsebærtræerne ud, og til den lejlighed er der en masse små festivaller i gang her og der i Seoul.

En af de efterfølgende dage tog jeg i Itaewon med en af de nye voluntører, som ankom i februar måned. Vi ville planlægge en tur til Jinhae for at se kirsebærtæerne i fuld spring! Selvfølgelig skulle vi da også have os noget lækkert mad!




Her i sidste uge var vi på tur med børnene igen. Denne gang skulle de undervises i sikker trafik, og hvordan man færder sig i trafikken. Det var den første gang, jeg var på tur med alle børnene og de nye lærer. Det blev lidt af en dag må jeg indrømme. Jeg endte med at være bagtrop, da den ene lære stod for at tage billeder og den anden for at vise vej. Det var dog meget hyggeligt at komme lidt ud med børnene igen ^.^


Husk at holde hånden oppe så bilerne kan se dig!
 Derefter blev de splittet ned i mindre grupper, hvor de fik lært hvordan man færder sig. De gør en del ud af det!

 De havde bygget en kopi af et lyskryds mm. hvor de øvede sig i at gå over vejene ordentligt. So cute!

Efter den udmattende dag tog lærerne ud for at spise sammen, og selvfølgelig stod den på korean bbq! Det er en af grundende til, at jeg aldrig siger nej til at spise sammen med kollegaerne ^.^


Efter maden var det hjem og i seng! Jeg kunne godt mærke, at jeg havde brugt en del energi den dag. Det er nu også en dejlig følelse, da man ved, at man derved har været til en stor hjælp. Jeg kan godt mærke, at mit ansvar har vokset en del, siden den første udflugt jeg havde med børnene. Under frokosten var det næsten kun mig, som stod for at se efter børnene i min klasse. Men det er nu også rart at vide, at de føler sig trygge med at overlade børnene til mig. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar