lørdag den 15. april 2017

Yeouido i foråret

Wilda og jeg besluttede os for at tage et smut forbi Yeouido en fredag efter arbejde. Vi havde hørt, at der var en festival i gang. Festivalen skulle vidst være en af de pæneste cherry blossom festivals i Seoul.








Denne street performer var nok en af de bedste, jeg nogensinde havde set! Han var både dygtig og utrolig underholdende! 

Photozone!




De havde også sat 2 scener op, men vi blev ikke længe nok til at se nogle af optrædenerne. Vi kendte dog heller ikke nogle af navnene...


Før jeg vidste af det, befandt vi os i Yeouido Hangang Park. Det var noget anderledes, i forhold til sidst jeg var der! Denne gang var der fyldt med mennekser. Fordi vi var der en fredag aften, havde de også et marked, streetfood og optrædener. 

Jeg må indrømme at deres madvogne var utroligt imponerende!





De havde endelig fået ordnet g'et i skiltet ;)




Selvom der var mad over alt, og vejret også var lige tilpas, besluttede vi os for at tage tilbage til hotellet for at spise. Der var alt for mange mennesker for vores smag. Folk havde endda bestilt mad, så der var delivery guys over alt og folk havde svært ved at finde deres mad xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar